Bimban's Blogg

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Trevlig Advent på er

Av Britt-Marie - 22 december 2013 23:08

 

Hejsan!
Tittar in och önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År.

Jag har pulat med min hemsida ett tag så min nacke ger mig en jäkla

huvudvärk så skrivandet här får vara ett tag. Ha det gott och var rädda

om er. Kramen

    


 
 
Reseblogg

Reseblogg

22 december 2013 23:42

kram på dig Britt-Marie! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan inte låta bli på något vis :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt. Jag skriver själv en reseblogg om Kina, inte riktigt samma tema som du kanske ;-)

Fortsätt skriva! Kram

http://killensomdrog.se

 
Agneta

Agneta

23 december 2013 01:08

Tack snälla vännen för den gulliga julbilden! Ska jag lägga upp på min gåvosida!
Har haft strömavbrott i flera timmar här i dag så inget har blivit gjort mer än att sova då i mörkret. Så nu börjar jag piggna till när ljuset kommit åter.
Julekram på dig vännan.
P.s Hur kommer jag härifrån och till din hemsida ?? Hittar inte länken...

http://www.agnetas.name/agneta14/nyheter.htm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie - 28 december 2013 23:41


   Gokväll!Äntligen blev det bullbak från Karin's recept " Morfars bullar" Så underbart goda blev dom. Nästa gång blir det dubbel deg och lite större.....eller bara dubbelt så många. Min nya maskin funkar galant men jag tror man får använda ...

Av Britt-Marie - 27 december 2013 14:19

  Hejsan!Nu är det här året snart slut och ett nytt år börjar. Det har varit ett hyfsat bra år så vi hoppas det fortsätter så. Har provat en vecka att sova utan sömntabletter men det går inte så igår hämtade jag ut nya och har sovit såååååå ...

Av Britt-Marie - 15 december 2013 07:40

  Godmorgon!Idag var jag uppe med tuppen och sitter i köket med tända ljus. Det är så mysigt när det är mörkt ute. Satt på TV:n och där var det Mandelas begravning i hans hemby. Massor med folk var det där också. En betydelsefull man var han M...

Av Britt-Marie - 13 december 2013 11:10

   Tittar in och önskar er en trevlig Lucia. Var rädda om er och försiktiga med ljusenKram   ...

Av Britt-Marie - 6 december 2013 20:50


      Tittar in och önskar mina vänner en trevlig och lungn adventshelg. Var försiktiga med dom levande ljusen. Och så vill jag förståss visa min födelsedagspresent som gör att jag kan baka igen. Ha det gott och var rädda om er/Kram     ...