Bimban's Blogg

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

GLAD PÅSK

Av Britt-Marie - 27 mars 2013 20:48

 

Tittar in och önskar er en GLAD PÅSK.

Hoppas ni får en solig och skön helg. Det har varit några underbart vackra och sköna dagar nu.

Börjat promenera lite smått igen. Lite protester i knäna men det skiter jag i. Det är så skönt ute.

Snart åker cykeln ut. Det ser jag fram emot kan jag tala om. Nu ska jag lägga mej på sängen och

glo på TV och vila mina stackars knän lite. Var rädda om er/Kram Bimban

 
 
Karin

Karin

28 mars 2013 12:07

Önskar också dig en riktig GLAD PÅSK!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

 
Agneta

Agneta

30 mars 2013 17:57

Hejsan, Britt-Marie!
Hoppas att dina knän uppför sig som du vill så att du kan njuta av de första solstrålarna...men attans vad vinden är isande kall.
Hoppas du har en trivsamt påskhelg!
Påskekramar, Agneta

http://www.agnetas.name/agneta14/nyheter.htm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie - 28 december 2013 23:41


   Gokväll!Äntligen blev det bullbak från Karin's recept " Morfars bullar" Så underbart goda blev dom. Nästa gång blir det dubbel deg och lite större.....eller bara dubbelt så många. Min nya maskin funkar galant men jag tror man får använda ...

Av Britt-Marie - 27 december 2013 14:19

  Hejsan!Nu är det här året snart slut och ett nytt år börjar. Det har varit ett hyfsat bra år så vi hoppas det fortsätter så. Har provat en vecka att sova utan sömntabletter men det går inte så igår hämtade jag ut nya och har sovit såååååå ...

Av Britt-Marie - 22 december 2013 23:08

  Hejsan!Tittar in och önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År. Jag har pulat med min hemsida ett tag så min nacke ger mig en jäkla huvudvärk så skrivandet här får vara ett tag. Ha det gott och var rädda om er. Kramen        ...

Av Britt-Marie - 15 december 2013 07:40

  Godmorgon!Idag var jag uppe med tuppen och sitter i köket med tända ljus. Det är så mysigt när det är mörkt ute. Satt på TV:n och där var det Mandelas begravning i hans hemby. Massor med folk var det där också. En betydelsefull man var han M...

Av Britt-Marie - 13 december 2013 11:10

   Tittar in och önskar er en trevlig Lucia. Var rädda om er och försiktiga med ljusenKram   ...