Bimban's Blogg

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Välkommen säger jag till Max

Av Britt-Marie - 25 februari 2013 23:19

Gokväll igen!

Imorse föddes lilla Max. Grattis till Malin med familj och till älskade lillasyster Kerstin som

skulle blivit mormor till sitt åttonde barnbarn och farmor till 2. Hon hade varit så lycklig och

jag tror hon vakar över både barn och barnbarn från sin himmel. Här är lille Max c:a 10 timmar

gammal och redan på visit hemma hos moster Jenny på väg hem.

   

   

Så fin är han. Lik pappa säger Jenny...Hur dom nu kan se det. Om några månader kan nog jag se
det också men inte nu. Det var allt för idag för nu läntar jag efter kudden. Ha det gott.
Kram Bimban

 
 
Agneta

Agneta

2 mars 2013 02:15

God kväll, Bimban!

Men vad roligt med ytterligare en liten baby! Dom kommer tätt nu märker jag så det bllir fullt upp för dig att besöka och gosa med dom och att köpa presenter. Finns väl inget roligare än att handla till bäbisar :-)
Den bästa presenten man kan ge är presentkort så att föräldrarna har tillgång till alla dessa svindyra blöjor som går åt som smör i solsken ;-)

Min dotter fyllde 40+ den 26/2 och har faktiskt lagt ut ett gammalt foto på henne när hon bara var några år ung. Liksom ett på mig när jag var 3-4 år. Jag fyllde i går så här duggar det tätt för mitt barnbarn fyller i början på april...

Bilen i förra inlägget är ju elegant värre..underbart med nostalgi!
Nattiskram på dig vännen! /Agneta

http://www.agnetas.name/agneta14/nyheter.htm

 
Agneta

Agneta

3 mars 2013 01:12

Hej igen, Bimban!
Min kommentar som jag skrev här har tydligen försvunnit...skumt värre!

Varmt grattis till ytterligare en liten familjemedlem. Dom kommer tätt nu och så roligt det måste vara för det finns ju inget härligare än små gosiga bäbisar :-)
Har du full sysselsättning med att besöka de små!

Ah, den gröna bilen är ju bara sååå härlig och riktigt snygg tycker jag att den är :-)
Förstår att den är nostalig för dig!
Ha det så bra som det går!
Nattiskramen, Agneta

http://www.agnetas.name/agneta14/nyheter.htm

 
Agneta

Agneta

3 mars 2013 01:15

Hej igen!
Nu fattar jag! Denna kommentaren ska godkännas men inte den förra, för den fastnade ju direkt...
Tekniken upphör aldrig att förvåna mig...
Kram på dig vännen! /Agneta

http://www.agnetas.name/agneta14/nyheter.htm

 
Agneta

Agneta

8 mars 2013 01:05

God kväll, Bimban!
Grattis till ytterligare tillökning! Så fina foton och förstår att det är roligt.
Hoppas du har det bra!
Varm kram, Agneta

http://www.agnetas.name/agneta14/nyheter.htm

 
Karin

Karin

12 mars 2013 22:11

Vilken guldklimp! Synd att inte Kerstin fick njuta av honom. Men hon vakar säkert vid hans sida!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie - 28 december 2013 23:41


   Gokväll!Äntligen blev det bullbak från Karin's recept " Morfars bullar" Så underbart goda blev dom. Nästa gång blir det dubbel deg och lite större.....eller bara dubbelt så många. Min nya maskin funkar galant men jag tror man får använda ...

Av Britt-Marie - 27 december 2013 14:19

  Hejsan!Nu är det här året snart slut och ett nytt år börjar. Det har varit ett hyfsat bra år så vi hoppas det fortsätter så. Har provat en vecka att sova utan sömntabletter men det går inte så igår hämtade jag ut nya och har sovit såååååå ...

Av Britt-Marie - 22 december 2013 23:08

  Hejsan!Tittar in och önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År. Jag har pulat med min hemsida ett tag så min nacke ger mig en jäkla huvudvärk så skrivandet här får vara ett tag. Ha det gott och var rädda om er. Kramen        ...

Av Britt-Marie - 15 december 2013 07:40

  Godmorgon!Idag var jag uppe med tuppen och sitter i köket med tända ljus. Det är så mysigt när det är mörkt ute. Satt på TV:n och där var det Mandelas begravning i hans hemby. Massor med folk var det där också. En betydelsefull man var han M...

Av Britt-Marie - 13 december 2013 11:10

   Tittar in och önskar er en trevlig Lucia. Var rädda om er och försiktiga med ljusenKram   ...