Bimban's Blogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

I morgon är det måndag

Av Britt-Marie - 6 januari 2013 23:35

    

Gokväll på er!
Snart är det sovdax  men jag tittar in en sväng innan det är dax. Tintin ligger i vanlig ordning
på tröskeln till badrummet för han vet att jag ska dit innan sängen. Dom är inte dumma dom
små liven.
Imorgon är det vardag igen och vovven Sascha ska vara hos syrran och jag kan ta en lång skön
promenix med henne. Hon är en tjeja men när hon pinkar så lyfter hon på benet som en hanhund.

Idag har jag tagit en provmånad på Netfix och redan sett 2 super filmer UTAN REKLAM. Det

betalar jag gärna 79kr/månaden för.

I helgen pratade Marjan med Sillas nya husse. Han berättade att hon funnit sig tillrätta nu och

var inte med honom på jobbet varje dag. Är hans tjej hemma så får Silla vara hemma med henne.

3 kg hade hon gått ner i vikt. Han skulle ta ett kort på henne och skicka. Hon var så beroende av
Marjan så det skulle inte vara bra för henne att träffa oss på länge. Huvudsaken är att hon mår
bra den lilla skruttan.

Nu ska jag titta på Tv4 sport en stund innan John Blund kommer. Deär många bra polis och rädd-
ningsprogram på den kanalen. Natti Natti och sov så gott/Kram

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie - 28 december 2013 23:41


   Gokväll!Äntligen blev det bullbak från Karin's recept " Morfars bullar" Så underbart goda blev dom. Nästa gång blir det dubbel deg och lite större.....eller bara dubbelt så många. Min nya maskin funkar galant men jag tror man får använda ...

Av Britt-Marie - 27 december 2013 14:19

  Hejsan!Nu är det här året snart slut och ett nytt år börjar. Det har varit ett hyfsat bra år så vi hoppas det fortsätter så. Har provat en vecka att sova utan sömntabletter men det går inte så igår hämtade jag ut nya och har sovit såååååå ...

Av Britt-Marie - 22 december 2013 23:08

  Hejsan!Tittar in och önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År. Jag har pulat med min hemsida ett tag så min nacke ger mig en jäkla huvudvärk så skrivandet här får vara ett tag. Ha det gott och var rädda om er. Kramen        ...

Av Britt-Marie - 15 december 2013 07:40

  Godmorgon!Idag var jag uppe med tuppen och sitter i köket med tända ljus. Det är så mysigt när det är mörkt ute. Satt på TV:n och där var det Mandelas begravning i hans hemby. Massor med folk var det där också. En betydelsefull man var han M...

Av Britt-Marie - 13 december 2013 11:10

   Tittar in och önskar er en trevlig Lucia. Var rädda om er och försiktiga med ljusenKram   ...